Nee geen optocht in Kerkrade na 22 jaar. Problemen met mijn heup en knie. Rud die ging verhuizen. dus maar kort wat carnavals momenten. De optocht in Ikkelder en dinsdagavond in Groesselt. het werd toch nog even gezellig. Hier ook nog wat foto s uit de oude doos.











