Het was een druk duivenweekend. Met Rethel, Chateauroux en Bergerac. Daarbij de afsluitende examenvergaderingen en behoorlijke lichamelijke kwaaltjes. Met pijn in de heup kon ik geen duif op de vloer pakken. Daarnaast waren de weersverwachtingen ronduit slecht te noemen. Goed dat de Afdeling de vluchten verplaatst heeft. Dus we gingen vliegen op zondag. Maar ook dan pas later los. De wind was duidelijk WZW en sterk aanwakkerend. We verwachten de duiven vanuit DE BERG. En zo gebeurde het ook. Alle duiven vanuit de richting Mheer. Dat was ook te merken aan de uitslag. De kopprijzen vielen aan de westelijke helft van Limburg. Maar geen geklaag. De eerste 7 vluchten waren O/NO/ONO iedereen krijgt zijn kansen. We maakten 1e en 2e prijs in ons inkorfcentrum. De Gebr. Rings stalen de show met de eerste 4 prijzen in WZL.