Het klassieke wegseizoen zit er weer op. Parijs Roubaix was voor mij de mooiste klassieker. Spanning volop. MVDP had voor mij moeten winnen. Maar Van Aert dit gunde hem de hele wereld. Amstel Gold race met een hele mooie winnaar Evenepoel. Luik Bastenaken weer een prooi voor pogatsjar. Het begint een beetje merxiaans te worden. 2e plek voor de opkomende Sexias en weer 3e Evenepoel. Bij de dames is Demi Vollering de grote slok op. Nu de kleine rondes als voorbereiding voor de tour.





