Na de int vluchten er even op uit naar Frankrijk. Zeker na de onbevredigende afloop van Perpignan. ( de vlucht was gewist en dus geen prijs. Bijzonder jammer met 4 mooie prijsduiven ) In het verleden waren we al eens met de kinderen in Vannes geweest. Een bijzonder mooie stad in Bretagne. Dit jaar op 15 aug. met zeer mooie culturele activiteiten. Op de heenreis 2 dagen geweest bij Oud College Harry. Daar was het leven als god in Frankrijk. Een paar mooie excursies gemaakt en ook nog een tussenstop in normandië bij broer Paul. die daar op vakantie was. De terugreis via de Belgische Kust en Gent. Waar we ook nog een tussenstop maakten bij het KOT van Paul en Marthe. Het waren weer mooie dagen.








