Thialf barste uit zijn voegen. Het WK SPRINT en het WK ALLROUND afgelopen weekend in Heerenveen. De laatste confrontatie van het schaatsseizoen. Dit na de Olympische Spelen in Milaan. Het Wk sprint top prestatie van de Nederlanders. Femke Kok en Jenning de Boo wereldkampioenen. Stolz werd verslagen. De nederlandse vrouwen deden het geweldig. Bij de allrounders 1 zilveren medaille. Van Marijke Groenewoud. Maar geen medaille bij de mannen. Je zag het al aankomen de Noren waren bij de favorieten. Ook Stolz maar 2 WK achter elkaar was toch te veel. Bij de vrouwen RAGNE WIKLUND wereldkampioen. Hier moesten ze 88 jaren op wachten. Bij de mannen een grandioze prestatie van SANDER EITREM. Meer dan 30 jaar wachten na Johan Olav Koss. Ik had deze week via facebook met Sander en zijn moeder. Ze hadden een goed gevoel . Sander was hersteld van een lichte verkoudheid. Dit weekend gingen alle remmen los. Resultaat WERELDKAMPIOEN. Prachtig het trainingspak dat ik van hem had gekregen wordt nog mooier. Maar het past nog steeds niet. Ha Ha.








