Bij het inleveren van mijn werkcomputer moesten vele bestanden op een externe schijf worden gezet. Bij het overzetten is iets mis gegaan waardoor ik niet meer aan de bestanden kon. Ook moest er een nieuw besturingsprogramma komen. Met een nieuw office pakket. Eer dit allemaal functioneerde heeft wel enige tijd geduurd. Maar we zijn er weer.