Perpignan het sluitstuk van het fondseizoen. 7 ervaren strijders mee. Doelstelling erbij zijn en het seizoen 2025 met een goed gevoel afsluiten. Maar dat liep helemaal anders. We hadden ingezet op Orleans in Beek, jonge duiven in eigen lokaal en Perpignan in eigen lokaal. Thuis bemerkte Paul dat de vlucht Narbonne nog in de module zat. Terwijl die toch afgeslagen was en uitgeprint. ( achteraf op meerdere plekken gehoord) Paul deed de vlucht verwijderen en lette heel goed op dat het NARBONNE betrof. Tot zijn zeer grote verbazing was de vlucht PERPIGNAN ook gewist. Enorme teleurstelling.
Dit gemeld bij onze vereniging. Onbegrijpelijk hoe kan dat nou ? Dan verschillende tegengestelde reacties wat er nog mogelijk was. Uiteindelijk waren de mogelijkheden nihil. GEEN PRIJS.
Met een belabberd gevoel op zondag 3 aug naar Perpignan kijken. Verschillende liefhebbers kwamen kijken en ik moest dan mede delen dat we geen prijs gingen maken ! We hadden toch besloten als er een duif kwam om deze toch gewoon te melden. Ze hadden er uiteindelijk toch meer dan 930 km voor gevlogen. Met de aankomsten waren we ondanks alles toch zeer tevreden.
1e duif 11.42.36 5e gemelde rond 71e prov.
2e duif 12.26.11 10e gemelde NIC
3e duif 12.57.08 11e gemelde NIC
4e duif 13.22.30 13e gemelde NIC
In ons Inzetlokaal , Prov, en Euregio 4 mooie prijzen.
Nr 5 arriveerde 18.13 en nummer 6 en 7 kwamen de dag erna. Blij dat weer alles thuis was. Een onbevredigd gevoel blijft hangen. Maar om Ad Saya te herhalen: de duiven waren er en het was een mooie voorbereiding op Barcelona.





